Gençlere değer katacak içeriklere Google Haberler'den abone olmak ister misiniz?.Google Haberlere Abone Ol. Gençliğe değer katma arzusuyla..

81 / 100

Youtube dünyada Google’dan sonra 2. arama motoru. Yani herkes bir çok şeyi Youtube kanalları vasıtasıyla yapmakta. Sizlere Youtube’da kaliteli vakit geçirebileceğiniz içerikleri linkleyeceğim. İçeriği zamanla güncelleyeceğim için sadece 10 tane olmayacak.. Eğer sizin de bir öneriniz varsa yorumlarda belirtin, inceleyelim..  Bu içeriğimizde takip edilmesi gereken 10 youtube kanalı ve daha fazlası bu yazıda..

Ee hadi o zaman başlayalım..

Takip edilmesi gereken Youtuberlar| Kişisel

Barış ÖZCAN

Barış abiyi zaten önceki yazım olan “Takip edilesi 22 kişi” adlı blog yazımda dile getirdim. Abone olmazsanız siz kaybedersiniz.

Barış Özcan’ın Youtube Kanalı

Sunay AKIN

Sunay Akın’ın o akıcı anlatışı sizi bambaşka diyarlara yelken açtırırken, bir süreliğine de olsa kafanızı dinlemenize olanak sağlıyor.

Sunay Akın’ın Youtube Kanalı

Levent SAPÇI

Levent Sapçı Abd’de yasayan bir girişimci. Zamanında “Hotspot Shield” firmasının pazarlama müdürlüğü yaptığını ve şimdi ise kendi girişimi olduğunu biliyorum. Levent abi Youtube’de işletme, teknoloji alanında videolar çekmekte. Takip edin ve abone olun , pişman olmazsınız..

Levent Sapçı Youtube Kanalı

Beyhan BUDAK

Beyhan Budak ise daha çok psikoloji alanında video çekenlerden. Beyhan abinin o naif sesi ile büyülenip, rahatlama moduna geçebilirsiniz. Faydasını muhakkak görürsünüz…

Beyhan Budak’ın Youtube Kanalı

Murat Kendugan

Murat Kendugan, İstanbul işletme mezunu bir arkadaş. Kendisini ilk kez 2016’da görmüştüm, ve o zamandır da takip ederim. İşletme mezunu biri olarak bu kanalı sizlere gönül rızasıyla tavsiye etmekteyim..

Murat Kendugan’ın Youtube Kanalı

 Başak KABLAN

Başak Kablan ise her türden video çekiyor ve izlettirmeyi başarıyor, pişman olmayacaklarınızdan..

Başak Kablanı’n Youtube Kanalı

Mustafa Büyükçağlayan

Mustafa Büyükçağlayan, yaklaşık 2 yıldır youtube’da içerik üreten girişimci gençlerden biri. Kendisi çok sevecen ve iyi bir anlatım şekli var.. Eğer girişimcilik, pazarlama, arge, inovasyon ile ilgili bir ilgin var ve “gencin halinden genç anlar” diyorsan tam sana göre bir kanal..

Mustafa Büyükçağlayan’ın Youtube Kanalı

Emin Çapa

Emin Çapa, ana içerik olarak ekonomi olmak üzere, uzay, kimya vb. gibi bir çok alanda uzman kaynakları atıflayarak bizlere fayda sağlayan içerikler sunuyor.

Emin Çapa’nın Youtube Kanalı

Şahin Boydaş

Şahin Boydaş, videolarında daha çok silikon vadisi yaşamı, girişimcilik, mühendislik ile ilgili videolar üretmekte. Hepinize en azından bakış açısını anlaması için tavsiye ediyorum.

Şahin Boydaş’ın Youtube Kanalı

Tunç Berkman

Tunç Berkman, pazarlamadan kariyer planlamasına ve planlanan kariyerin yönetilmesine ihtiyaç duyan üniversite öğrencileri ve genç mezun/profesyonellere “girişimcilik, kariyer, pazarlama, teknoloji, eğitim, iş geliştirme” gibi konularda videolar çeken bir girişimci. Takip etmenizde fayda var, benden demesi..

Tunç Berkman’ın Youtube Kanalı

 Yusuf Kayaalp

Yusuf, tarih videolarını çok iyi editleyip ve eğlenceli şekilde çeken bir youtuber. Tarih sevenleri alalım lütfen…

Yusuf Kayaalp Youtube Kanalı

Erdem Yaman

İspanyolca mı öğrenmek istiyorsunuz, sizlere güzel bir fırsat.. Erdem Yaman sizlerin anlayabileceğiniz şekilde güzel bir anlatımla sizlerle buluşuyor.

Erdem Yaman’ın Youtube Kanalı

İspanya Hakkında Her şey

İspanya’ya dair ne isterseniz burada bulunmaktadır.. Gezmekten, yemeğe, kültürden dile her şey burada.

İspanya Hakkında Her şey’in Youtube Kanalı

Mesut Çevik

Mesut Çevik, teknoloji ve gündeme dair(siyaset, din, propaganda içermez) hakkında güzel anlatımı ile en azından bir göz gezdirmenizi istediğim başka bir youtube kanalı

Mesut Çevik’in Youtube Kanalı

Demet Tuncer

İngilizce hepimizin ortak sıkıntısı, sancısı. Bu sayfada eğlenceli bir anlatım ile sizlerde belirli konularda bilgi sahibi olabilir, en azından keyifli vakitler geçirebilirsiniz..

Demet Tuncer’in Youtube Kanalı

Takip edilmesi gereken youtube sayfalari

Takip edilmesi gereken Youtuberlar| Sayfalar

DFT Tarih

Bu kanalda Yusuf gibi tarih videoları yapmakta çok başarılı. İzleyin sizde bana eminim hak vereceksiniz.. Kendilerini büyük bir zevkle izlemekteyim..

Dft Tarih Youtube Kanalı

Sunum Kaşarı

Bu kanalda adı gibi sunum ile ilgili her şey bulunmakta. Sunum için belki de en iyilerden..

Sunum Kaşarı Youtube Kanalı

Kolay Değil

Kolay değil, kolay olsa herkes yapardı!” mottosuyla sizlere farklı bakış açıları geliştirebileceğiniz bir youtube kanalı daha..

Ekonomistler Platformu

Bu sitede ise ekonomiyi, daha canlı ve daha kolay şekilde anlayabilirsiniz

Ekonomistler Platformu Youtube Kanalı

Flu Tv

Son zamanların gözdesi Flu tv, otantik içerikler üreten bir grup. Flu tv sizlere sinema başta olmak üzere sağlık, ekonomi, felsefe vb. alanlarında çok eğlenceli içerikler sunuyorlar.. Kesinlikle bir bakmanızı tavsiye ederim..

Bu yazımda sizlere takip edilmesi gereken 10 youtube kanalını anlatmaya çalıştım, bu içeriği zamanla daha da fazla geliştireceğim, burada fayda sağlayan bir çok kanalı görebileceksiniz. Faydamız dokunursa ne ala..

İyi okumalar..

İlginizi Çekebilir : Dijital Pazarlamada Minimalist Stratejiler

Bu e-posta aboneliği size değer katar!

https://ogrencibloglari.net
makalelerini beğendiniz mi? Sosyal medyada takip edin!
Bu makale sizlere yardımcı oldu mu?
EvetHayır
Yorum Yok
Yorum İptal
Yorumlar: Takip Edilmesi Gereken 10 Youtube Kanalı

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Resim ekle - Yalnızca PNG, JPG, JPEG ve GIF desteklenir.

Kendinize Değer Katın

Bu e-posta aboneliği size değer katar!

Trendler

Arşivler