Takip Edilmesi Gereken 10 Youtube Kanalı

1)Barış ÖZCAN : Barış abiyi zaten önceki yazım olan “Takip edilesi 22 kişi” adlı blog yazımda dile getirdim. Abone olmazsanız siz kaybedersiniz.

https://www.youtube.com/channel/UCv6jcPwFujuTIwFQ11jt1Yw

2) Sunay AKIN : Sunay Akın’ın o akıcı anlatışı sizi bambaşka diyarlara yelken açtırırken, bir süreliğine de olsa kafanızı dinlemenize olanak sağlıyor.

https://www.youtube.com/channel/UCI1uofQFWGGA9x9nUjtd1Tg

3) Levent SAPÇI : Levent abi Abd’de yasayan bir girişimci. Zamanında “Hotspot Shield” firmasının pazarlama müdürlüğü(Yanlış değildir umarım, bir videosunda demişti diye hatırlıyorum) yaptığını ve şimdi ise kendi girişimi olduğunu biliyorum. Levent abi Youtube’de işletme, teknoloji alanında videolar çekmekte. Takip edin ve abone olun , pişman olmazsınız..

https://www.youtube.com/channel/UCxljr3GZos72yJ9XLvbGYcA

4) Beyhan BUDAK : Beyhan abi ise daha çok psikoloji alanında video çekenlerden. Beyhan abinin o naif sesi ile büyülenip, rahatlama moduna geçebilirsiniz. Faydasını muhakkak görürsünüz…

https://www.youtube.com/channel/UCEpzQk829RfkBIUmwg54g9A

5) Başak KABLAN : Başak abla ise her türden video çekiyor ve izlettirmeyi başarıyor, pişman olmayacaklarınızdan..

https://www.youtube.com/channel/UCuZ6G466XodI8wchTHLQaxg

SAYFALAR

6) 2 Dk Kariyer: Onur Kemal KOÇ’un sunduğu bu kanal ise öğrencilere aşırı fayda sağlayacak cinsten. 2 dk. olduğu içinde sıkılmıyor, aksine “yaa abicim ii güzel de 2 az be abi” dememek elde değil.

https://www.youtube.com/channel/UCQX_Rlzpm2M8HsCV-8jp15A

7) Yusuf Kayaalp : Yusuf, tarih videolarını çok iyi editleyip ve eğlenceli şekilde çeken bir youtuber. Tarih sevenleri alalım lütfen…

https://www.youtube.com/channel/UCQLtnn35UkyIpdBI4rdxDBw

8) DFT Tarih : Bu kanalda Yusuf gibi tarih videoları yapmakta çok başarılı. İzleyin sizde bana eminim hak vereceksiniz..

https://www.youtube.com/channel/UC6AdnJAlvHwlWKGC40-nVUg

9) Sunum Kaşarı : Bu kanalda adı gibi sunum ile ilgili her şey bulunmakta. Sunum için belki de en iyilerden..

https://www.youtube.com/channel/UCzH5JcYPLQHPORsJFsP4fLQ

10) Ekonomistler Platformu : Bu sitede ise ekonomiyi, daha canlı ve daha kolay şekilde anlayabilirsiniz

https://www.youtube.com/channel/UCvEuNOaKD4GtlBXYl9gnwWQ

Bir Dakika! Lütfen ricaya bir göz atın

https://www.patreon.com/ibrhmaydg Bu benim patreon hesabım. Buradan bana destek olabilirsin, abonelikler pahalı değil.

Umarım beğenmişsinizdir..

Hoşça kalın …

Beğendim! Patreonda Öğrenci Blogları desteklemek için bir saniyenizi ayırın!

ibrahim aydoğdu

Merhabalar, ben Öğrenci Blogları Kurucusu. Burada genellikle bölümüm olan işletme bölümü hakkında kendimce yorum yapmaya çalışıyorum. Umarım beğenirsiniz. Gazi - İşletme

Hadi Yoruma

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Başa dönün
Tüm yazılar Öğrenci Bloglarına aittir. İzinsiz paylaşılamaz. 2019&Öğrenci Blogları
%d blogcu bunu beğendi: