içinde

Takip Edilmesi Gereken 10 Youtube Kanalı

youtube

Kişisel Kanallar

  • Barış ÖZCAN

    Barış abiyi zaten önceki yazım olan “Takip edilesi 22 kişi” adlı blog yazımda dile getirdim. Abone olmazsanız siz kaybedersiniz.

Barış Özcan’ın Youtube Kanalı

  • Sunay AKIN

    Sunay Akın’ın o akıcı anlatışı sizi bambaşka diyarlara yelken açtırırken, bir süreliğine de olsa kafanızı dinlemenize olanak sağlıyor.

Sunay Akın’ın Youtube Kanalı

  • Levent SAPÇI

    Levent Sapçı Abd’de yasayan bir girişimci. Zamanında “Hotspot Shield” firmasının pazarlama müdürlüğü(Yanlış değildir umarım, bir videosunda demişti diye hatırlıyorum) yaptığını ve şimdi ise kendi girişimi olduğunu biliyorum. Levent abi Youtube’de işletme, teknoloji alanında videolar çekmekte. Takip edin ve abone olun , pişman olmazsınız..

Levent Sapçı Youtube Kanalı

  • Beyhan BUDAK

    Beyhan Budak ise daha çok psikoloji alanında video çekenlerden. Beyhan abinin o naif sesi ile büyülenip, rahatlama moduna geçebilirsiniz. Faydasını muhakkak görürsünüz…

Beyhan Budak’ın Youtube Kanalı

  •  Başak KABLAN

    Başak Kablan ise her türden video çekiyor ve izlettirmeyi başarıyor, pişman olmayacaklarınızdan..

Başak Kablanı’n Youtube Kanalı

SAYFALAR

  •  2 Dk Kariyer

    Onur Kemal KOÇ’un sunduğu bu kanal ise öğrencilere aşırı fayda sağlayacak cinsten. 2 dk. olduğu içinde sıkılmıyor, aksine “yaa abicim ii güzel de 2 az be abi” dememek elde değil.

2 Dk Kariyer Youtube Kanalı

  •  Yusuf Kayaalp

    Yusuf, tarih videolarını çok iyi editleyip ve eğlenceli şekilde çeken bir youtuber. Tarih sevenleri alalım lütfen…

Yusuf Kayaalp Youtube Kanalı

  •  DFT Tarih

    Bu kanalda Yusuf gibi tarih videoları yapmakta çok başarılı. İzleyin sizde bana eminim hak vereceksiniz..

Dft Tarih Youtube Kanalı

  • Sunum Kaşarı

    Bu kanalda adı gibi sunum ile ilgili her şey bulunmakta. Sunum için belki de en iyilerden..

Sunum Kaşarı Youtube Kanalı

  • Ekonomistler Platformu

    Bu sitede ise ekonomiyi, daha canlı ve daha kolay şekilde anlayabilirsiniz

Ekonomistler Platformu Youtube Kanalı
Umarım beğenmişsinizdir..
Hoşça kalın …

İlginizi Çekebilir : Dijital Pazarlamada Minimalist Stratejiler

Ne düşünüyorsun?

Yazan ibrahimaydogdu

Ogrenci Blogları Kurucusu

Abone ol
Bildir
guest
0 Yorum
Satır İçi Geri Bildirimler
Tüm yorumları görüntüle
özgürlük heykeli

Amerikan Kültürü ve Edebiyatı Okumak

eğitim

Yapılmasını Şiddetle Önerdiğim 5 Tavsiye